Afwisseling creëert impact in een wereld die je overstelpt met informatie. Kies daarom voor een communicatiemethode die bestaat uit een mix van mediaformats. Zo krijgt jouw doelpubliek altijd iets nieuw te zien. Online opvallen, betekent ook dat mensen je sneller vinden wanneer ze jouw producten of diensten zoeken.
Sporadische ondersteuning of op vaste basis? Je bepaalt zelf wanneer je beroep doet op onze content professionals.
Je hebt de juiste woorden nodig om mensen te overtuigen. De copywriters van Rich Content ontwikkelen samen met jou een herkenbare communicatiestijl. Een wervende vacature of een pakkend twitterbericht? Ieder medium vraagt om de juiste toon. We schrijven teksten die vertrouwen creëren en aanzetten tot actie. Dankzij SEO zorgen we dat je teksten het juiste publiek bereiken.
Wat zou jij vertellen in een video van 1 minuut? Online zoekmachines en sociale media zorgen dat mensen steeds meer video’s te zien krijgen. Dat levert meer interactie op. Rich Content maakt social media video’s aan een recordtempo. We zorgen voor alles: van scripts en regie, tot opnames en montage. Originele video content geeft jouw boodschap vleugels.
Een visitekaartje met je logo en lettertype in je merkkleuren. Veel professionals hebben ze standaard op zak. Ook online verhoogt een visuele stijl de herkenbaarheid van je organisatie. De creatieve designer van Rich Content ontwerpt digitale graphics voor alle toepassingen. Heb je nog geen huisstijl? Dan creëren we een merkidentiteit op maat!
Zie jij het verschil tussen een steriel stockbeeld, een snelle smartphonefoto en professionele fotografie? Gelukkig maar! Dat merken jouw klanten natuurlijk ook. De ervaren fotograaf van Rich Content brengt je events, medewerkers en producten professioneel in beeld. Zo krijg je online de uitstraling die je verdient.
Deel je content enkel binnen je eigen netwerk of investeer je in digitale advertenties om een nieuw publiek te bereiken? De SEA expert van Rich Content zorgt voor de budgettering, planning en verspreiding van jouw advertentieboodschap.
Een publicatiekalender maakt duidelijk welke berichten wanneer op welk kanaal verschijnen. Zo stemmen we al je communicatieacties perfect op elkaar af en garanderen we de efficiënte inzet van jouw content.
Content publiceren op het juiste kanaal op het afgesproken moment? Check! De volgende stap is conversation management: we volgen reacties op en zorgen dat je indien nodig snel en gepast reageert.
Wat zijn de beste momenten om je doelpubliek te bereiken en op welke kanalen realiseer je het meeste interactie? Met regelmatige analyses van je resultaten stellen we je in staat om de opbrengst van je prestaties te verhogen.
Je onderhoudt goede contacten met klanten en identificeert leads via je persoonlijk netwerk. De zaken draaien prima. Maar als ondernemer kijk je altijd vooruit. Waar komen de klanten van morgen vandaan?
Steeds meer professionals gaan via het internet op zoek naar producten en diensten. Je hebt er dus alle belang bij om online vindbaar te zijn én zo lang mogelijk zichtbaar te blijven doorheen het beslissingsproces. Met wervende en relevante content onderscheid je je van de concurrentie.
Ook als je onderneming groeit of op een nieuw soort klanten mikt, is het inzetten van online communicatie een goed idee.
Het internet is al lang meer dan tekst alleen. Mediaformats met geluid, beeld en video trekken de aandacht en bereiken een breder publiek. Rich media biedt gebruikers letterlijk een rijkere ervaring.
Door mensen te bereiken via verschillende kanalen, realiseer je een sneller resultaat, grotere impact en een duurzaam effect.
Als ondernemer heb je heel wat te vertellen. Over de voordelen van je diensten, de kenmerken van je producten… Maar wat zijn de interesses van je doelpubliek? Met content marketing zoek je het kruispunt tussen wat de klant nodig heeft en wat jij te bieden hebt.
Dankzij je expertise en ervaring kun je oplossingen aanreiken voor problemen waar mensen mee worstelen. Door je communicatie af te stemmen op de behoefte van je doelpubliek, creëer je vertrouwen en bouw je duurzame relaties. Zo zet je online connecties om in verkoopcijfers.
Salespresentaties, getuigenissen van medewerkers, reacties van klanten, de lancering van nieuwe producten en diensten… Ook in jouw organisatie valt er elke dag nieuws te rapen, dat je zelf kan delen.
Dankzij een efficiënte workflow en heldere rolverdeling zijn jouw medewerkers in staat om content creatie en publicatie te combineren met bestaande takenpakketten.
Ga je liever zelf aan de slag? Rich Content maakt van jouw team content specialisten en ambassadeurs van je merk.