“Laat je de waan van de dag je communicatie bepalen of heb je de regie zelf in handen? Het evenwicht is soms moeilijk te vinden. Dat ondervond ik de voorbije jaren in verschillende communicatiefuncties. De planning bewaken, een overvolle mailbox beheren en ondertussen ook nog content maken. Vaak voelde ik me een speelbal van de omstandigheden.”
“De meeste communicatieplannen bestaan enkel op papier. Zo zag ik veel inspanningen verloren gaan. Dus ging ik op zoek naar een manier om betere resultaten te boeken. Ik vond het antwoord in een methode die strategische doelstellingen en strakke deadlines combineert met dynamiek en interne samenwerking.”
“Rust brengen in een communicatieteam én de impact van de resultaten verhogen. Dat is mijn missie.”
– Hans Van Grieken
Oprichter Rich Content
Het Rich Content team bestaat uit vaste partners met ervaring in de creatieve, commerciële en publieke sector.
Fotograaf
Fotograaf
Copywriter
Grafisch ontwerp & webdesign
Neem regelmatig tijd om je communicatieplan te evalueren.